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중국 원산지이미지에 따른 한국 소비자의 지각된 가치와 구매의도: 제조 및 브랜드 원산지 효과를 비교
Human Ecology Research
2017 .01
Impact of K-Contents on Malaysian Purchase Intention toward Korean Food Products
무역연구
2024 .08
동남아시아 소비자의 한국 국가이미지가 한국제품 평가 및 구매의도에 미치는 영향: 베트남, 인도네시아, 말레이시아를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
Impacts of South African Consumer Cultural Openness on Country Image and Product-Country Image of South Korea
무역연구
2021 .08
Factors Influencing Foreign Products Purchase Intention of Mongolian Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .10
The Effect of Korean Wave on Consumer’s Purchase Intention of Korean Cosmetic Products in Indonesia
유통과학연구
2016 .01
The Effect of Entry-Mode Choice on Consumers’ Purchase Intention in a Country-Related Product Association Context: Experimental Evidence from Korea
유통경영학회지
2015 .08
Country Image, Perceived Product Quality and Purchase Intention: The Moderating Roles of Quality Warranty Certificate and Country-Image Transferred Strategies
한국경영학회 융합학술대회
2019 .08
Multinational Products for Consumer-Driven Global Sourcing Strategies
유통과학연구
2019 .01
국가이미지가 중국소비자 구매의도에 미치는 영향 연구
유통경영학회지
2018 .04
중국소비자의 한국자동차 구매의도에 관한 연구
산경연구논집
2019 .01
소비자 혁신성과 제품 속성이 스마트 기기의 구매의도에 미치는 영향: 한 · 중 소비자 비교 분석
무역연구
2017 .01
한국 국가이미지와 한류의 영향에 따른 한국 제품 구매의도 분석 : 카자흐스탄 소비자를 대상으로
동북아 문화연구
2016 .09
Branded there, made here? How country equity influences fashion product consumers in China
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .09
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
The Determinants of Mongolian Tourists' Purchase Intention: Moderating Effect of Involvement and Site Image
The Journals of Economics, Marketing & Management
2023 .04
국가 관련 감정이 소비자들의 구매의도에 미치는 영향: 해외진입방식의 조절효과를 중심으로
아태비즈니스연구
2016 .06
Reputation Effect, Business-stealing Effect, and Income Effect in Amazon’s Co-purchasing Product Networks
상품학연구
2015 .01
국가이미지와 제품구매의도 실증분석: 미국소비자를 중심으로
아태비즈니스연구
2017 .06
제조국, 브랜드이미지, 애국심이 이중국적제품의 평가에 미치는 영향
질서경제저널
2015 .01
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